Disini Bermula Segalanya..

Disini Bermula Segalanya..

Friday, September 4, 2009

0
Komen

SYAWAL KEMALANGAN



sahabat kita AHMAD SYAWAL BIN ZAINAL telah di timpa satu kecelakaan
dia telah terbabit dalam satu kemalangan jalan raya berhampiran depan balai polis behrang steshen.
beliau mengalami kecederaan yang agak parah pada kaki beliau dan terpaksa di masukkan besi.
kemalangan berlaku pada petang hari jumaat.
saya dan bersama ustaz mior,izwan,anas(tok imam kita),hafiz,kudus,farid,imran dan nazim dah pergi melawat pada ari sabtu sehari selepas kejadian.
pada hari saya melawat masih terdapat kesan berdarah walaupun dah sehari berlaku kejadian.
saya tak dapat menceritakan dengan lebih lanjut bagaimana kejadian tersebut berlaku.
kerana semasa saya dan rakan-rakan pergi melawat syawal masih lagi lemah dan hanya beoleh bercakap dengan nada yang perlahan.
beliau ditempat kan di HOSPITAL TELUK INTAN WAD 2A
disini saya sertakan gambar-gambar


No comments: